8.6.08

nits de karaoke

Potser a alguns us sorprendrà però m'encanten les festes karaoke. Sí, com a l'helena disfressar-se i al Josep salivar. A

hir festa d'aniversari amb barbacoa (no podia faltar, anem a un ritme de 3 barbacoes setmanals) i singstar (un karaoke evolucionat per a playstation). Tot això en una resi en ple monte as 20 min del centre de Berlin (sí, aquesta ciutat ja ho té). I vaig cantar Zombie a tot volum malgrat les meves angines.... i altres cançons que no recordo, fora de to, segurament... tot plegat molt bo. En acabar el karaoke el plan era anar-nos a banyar a un llac properi tot plegat semblava un joc de nit de campaments quan tens 15 anys... caminant sense llum, porc-senglars creuant el camí (de debó).... suposades urbanitzacions de violadors... i un noruec tot convençut recollint tota la fusta possible que trobava pel camí. Finalment, després de perdre'ns, vam arribar al llac, llavors sí, tot molt bucòlic, amb foguera i guitarra... i dormir al ras.

A les 6 tornant cap a casa, ja a plena llum del dia i veient com la ciutat es desperta a poc a poc...i diumenge tarda... al llac (again)!

1 comentari:

Anònim ha dit...

em portaràs a una festa karaoke??? a mi també m'agraden, amor meu. Grrrr

Ja falta poquet per venir!!!

mua.